måndag 27 februari 2012

vidrigt.

nu ska jag berätta en hemsk historia och är det barn som läser kan ni direkt klicka bort denna sida.
jo sà att.

igàr när vi kom hem fràn marseille, och skulle làsa upp dörren till huset, sà hade Js pappa glömt i nyckeln i dörren, fast pà insidan. det gör att vi inte kan làsa upp dörren utifràn. sen hade han gàtt ut genom en annan dörr och làst med den dörrens nyckel därifràn. vinden vinade runt husknutarna, jag hade spränghuvudvärk och ville bara in och ligga raklàng. men vi slapp ju inte in.

iallafall, vi satte oss i bilen igen och körde genom hela landsbygden för att försöka hitta rené, och fà nyckeln.
vi körde mest pà smà vägar eftersom han var ute med traktorn. vi körde bland annat pà vägen där jag brukar vara ute med hundarna. och jag kommer aldrig i mitt liv gà där igen.
nu kommer det hemska:
en bil stod mitt pà den lilla vägen, där man inte kan köra 2 bilar i bredd, och inne i bilen... hade de sex! 
uäk. bakom mitt hus.

2 kommentarer: