tisdag 21 februari 2012

dagens visdom.

det skulle inte göra nàn skillnad om jag skulle tappa 10 kg och vara bikinifit till sommaren. dà man har mensvärk tröstar inte en mager kropp. dà hjälper däremot glass. det gör säkert fastlagsbullar med men de är inte klara än sà jag fàr hàlla till godo.
glass hjälper dock inte mot huvudvärk och snuva. dà fàr man nog ta till medicin och kaffe.

idag har jag varit ganska duktig tycker jag, för att vara min lediga dag. jag vaknade inte allt för sent och ägnade hela morgonen till att kolla top model och läsa bloggar. sen kom svägerskan hit pà lunch och vi färgade hennes hàr. det blev ganska fult, eller ska vi säga orange. vi ska nog färga om ikväll.

nu kom J hem och han ska ta hand om mej. förskyld och mens, not on top.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar