söndag 26 februari 2012

min helg.

vad tycker vi om finlands eurovisionsbidrag dà?
ja, vi behöver ju inte skämmas iallafall, men vinsten bleknar. mest stör jag mig pà svenskauttalet. förlàt. men det kommer ju knappast alla andra länder göra dà de inte pratar svenska.

min lördagskväll gick helt enligt planerna, pizza och en film. vi bjöd in rob, som kom med filmen 7 pounds. dà 15 minuter gàtt av filmen gàtt tittade jag upp ur min filt, och bàda killarna hade somnat, och vaknade just dà filmen slutade! fick gràta ifred till filmen utan att nàn skrattade àt mej iallafall.

idag var vi till marseille för att äta lunch och resten av dagen har jag legat vàgrätt, dà huvudet känns som om det ska sprängas. för mycket skärmstirrande eller för lite kaffe, det är fràgan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar