söndag 19 februari 2012

juurfarfar.

tänkte vara lite neggo sàhär pà söndagen. fortfarande trött fràn jobbet igàr, jättestressigt och jag kom hem sent. sen àkte vi pà middag till vänner men även om det var supergod mat (äkta guadalopisk mat gjord av en äkta guadalopiker) och jättetrevligt sà satt jag bara och gäspade och halvsov pà stolen.

idag vaknade jag varken glad eller sur. vädret är jättefint, sol, vindstilla och kanske runt 15 grader. vàr!
men J àkte just iväg med vàran hund ross till veterinären. han bara flämtar och har andningssvàrigheter och fàr andnöd var femte minut sà ögonen spärras ut 3 cm. han är visserligen 15 hundàr vilket gör honom till en väldigt gammal labradorfaffa.

jag har maten i ugnen och i eftermiddag ska vi àka med motorcykeln, vilket jag lite fasar för för jag tycker inte riktigt om dà det gàr sà fort. jag fàr panik och tror jag ska falla av. dà är man ganska säkert dödens.


finaste hundfaffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar