fredag 24 februari 2012

har ni sett!

denna otroligt fina mössa skickade ia till mig för min födelsedag. gissa om jag blev gladens! har gömt den pà säkert ställe sà inte J far iväg med den, han har redan lànat den 1 gàng, utan lov!


och denna fina klocka fick jag av min svägerska marine och henner kille olivier. gissa om jag blev glad i hatten, igen! jag hade önskat mig en gul swatch för hundra àr sedan, och nu har jag en.

nu har jag ennu en sak att visa er men den kommer sen. okej?
idag har jag rätt att slappa innan jag ska i jobb, för igàr städade jag hela huset, enbart för att fà slappa idag. hittills har jag altsà slappat, lackat naglarna och ätit frukost. snart kommer J hem och dà ska jag äta igen, lunch. aaah, och varm ute! super supervarmt. kanske jag skulle bättra pà mina fräknar.

4 kommentarer:

  1. Oh, super supervarmt låter bra. Kanske du kan skicka lite på posten åt oss också? :)

    SvaraRadera
  2. nej nej, jag tänker behàlla värmen fÖr mig själv!!!! pà sà vis kanske ni kommer hit pà besök istället, fÖr värmen, OCH mej ;) kom kom!!!

    SvaraRadera
  3. Fin-fina presenter! Förstår att du blir glad av dem!

    SvaraRadera
  4. PRISENTER! Du ska skicka din address igen åt mig, det lyckas ju aldrig med min tolkning av din handstil (jag säger inte att den är dålig, bara otydlig) ;)

    SvaraRadera