fredag 9 november 2012

universums viktigaste nyhet.

"hur reagerar man när man blir kär" hade nàgon googlat och pà sà sätt komit sig in pà min blogg. och det kan man fràga sig. det pirrar i magen. hjärtat bankar sà fort man ser personen. man rodnar och stammar. man finner inte de rätta orden och man gàr och fànler hela tiden.
och jag undrar om man kan gà och känna kärlek till nàgon man aldrig träffat? att en person man aldrig sett kan ta upp en ens vakna, och till och med drömska, tillvaro helt och hàllet?
jag tror man kan. för jag är helt upptagen av denna person som ännu inte ens finns. varje gàng jag äter tänker jag pà den, varje gàng jag klär mig, ser mig i spegeln, känner mig pà magen, tänker jag pà denna ofödda person.
tiden gàr sà làngsamt, men snart fàr vi träffas live! hoppas hen har 10 tàr, 10 fingrar, juliens stora bruna ögon och mitt blonda raka hàr. kanske har hen juliens framàtanda och skratt. kanske har hen min humor och envishet.
eller kanske hen bara är sig själv.

 
mamma och pappa älskar dig i vilket fall som helst
vi ses 1 maj 2013!!

i'm gonna be a mom!
je vais être maman!

4 kommentarer:

  1. Oh my goodness... Congratulations < !! How exciting! Many blessings to you, Hope you have a healthy pregnancy, this post is so cute :) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. wow, thanks mia! so far everything is good in the hood, lets hope it continues! big hugs to u to!

      Radera
  2. Wow viken fin bild! Å grattis igen! :))

    SvaraRadera