måndag 19 november 2012

marines födelsedag!

i lördags firade vi min svägerska marines 2èàrsdag, fast hon fyllde egentligen pà söndag.
vi àt sà himla god mat! restaurangens koncept var aatt man betalade 29 euro för en meny, och sà dràgade de om man var allergisk för nàgot eller hade nàn speciell diet. sen sà blev alla serverade samma saker.
förrätt var en soppa gjort pà pumpa, det var jättegott! men att äta soppa med sugrör funkade inte alls för mig, sked ska de va! sen fick vi lax med blomkàlspuré, sen världens godaste kött med potatis och till efterrätt chokladmousse. jag var mätt kan jag säga!

här är marine!


 och julien i sin nya fina jultröja

och jag med restaurangens katt, sàà mysig! 

där var även marines kille olive sàklart, och juliens och marines kusin och hennes kille. et voila! det var min lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar