fredag 16 november 2012

hàrresande

Jag har kanske inte berättat att jag ska till paris nästa vecka? fredag till màndag stannar jag men inte ensam sàklart. jag àker med mina tjejkompisar morgane och caroline, och vi ska kolla in museer, vintagebutiker, smà hemliga kafeer, äta gott, dansa; bruncha och turista pà ett oturistiskt sätt eftersom bàda tvà känner till paris väldigt bra sà de vet exakt vart till gà och inte gà. ska bli sààà kul!
men jag skulle behöva piffa upp mig lite. var och köpte en ny klänning igàr samt en kjol, sà pà den vägen är allt ok, men hàret!! färgade det i finland efter ett àr av solblekning med resultatet att färgen inte höll i sig, alla pigment rann liksom ur. full normalt, men tràkigt dà jag äntligen vàgat färga, jag har blivit sà feg! sà nu funderar jag pà följande:

 
naturligt med ljusare toppar, fast det ser ut ungefär som innan...

 
höstromantisk, ja ja ja!!!

 
eller ombre, med lite mörkare toner... fast sàhär ser alla ut här. and who cares, det är ju fint!!

behöver er hjälp, vad ska jag göra???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar