torsdag 7 februari 2013

pessimistens urmoder

jo jag vet att nästa inlägg skulle vara om hur underbart det är här men jag är pessimistens urmoder idag.
efter att ha somnat klockan 2 inatt efter att ha tampats med en underbar benvärk (försökte äta lite banan och spela kort där vid halv 2 inatt men det hjälpte föga) sà vaknade jag supersent idag vilket innebär att jag kommer att somna supersent ikväll. med eller utan värk. bra. nailed it!

och allt kràngel med sjukförsäkringskassan gör mig ocksà sömnlös. förlàt om jag tjatar om det men det gör mig tokig! inte sà värst kul att vara höggravid utan sjukförsäkringskort. men jag ska ju fà ett nytt. men iallafall. ogillar skarpt.

vad jag skulle vilja ha mest av allt just nu är: kismet. hallon. en tv som visar äntligen hemma. en nyammad bebis som doftar talk och ler och säger mamma. (snabblärd) fotmassage. vita tänder. hög musik. en svart bil som glänser. en gammal land rover med lera pà. ett eget hus/lägenhet. ett jobb pà lyxloppis. ny bikini. tvillingar. starka naglar. rutiner. positiv livssyn. fungerande sjukförsäkringssystem + kort. tv i sovrummet. ny säng. städerska. nya elle. en bukett rosor. (valfri färg). flygbiljett.

imàrgon ska jag pà spa och fà ansiktsbehandling, helkroppsmassage och -peeling och färga ögonfransarna. kanske blir jag lite positivare av att dofta ros!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar