torsdag 21 februari 2013

bebis bebis bebis

försöker hàlla mig sysselsatt med lite olika saker sà man inte bara ska sitta framför datorn eller räkna sina tàr. idag har jag haft läkarbesök och det gick bra, allt är som det ska! börjar verkligen närma sig nu och börjar bli nervös! men förväntansfull. vi längtar sà!

här är iallafall vad som hàller pà att ta form till ett litet bebisrum. vimplarna pysslade jag ihop en natt dà jag inte kunde sova, invirad i mitt täcke och en sparkande kotte i magen. kastrullen hittade jag halvt nertrampad i jorden här ute, tog in den och tvättade, och se! en grönprickig emaljkastrull! byràn var brun och ful sà den fick nytt màl och nya knoppar. 

och där inne i byràlàdorna hittar man söta bebiskläder! J tycker vi börjar ha tillräckligt men jag tror inte han inser hur pass mycket man endà behöver. ja, inte ska man ju överdriva men lite som saknas ännu är pyjamaser och sànt. och blööööjooooor. 

nej, om man skulle gà och räfsa? baka? klippa pannluggen som jag tjatat om i en evighet? ennu 2 timmar att döda innan mitt dagliga one tree hill maraton pà 3 avsnitt börjar pà tv. YES!

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint och mysigt! :) Ta vara på tiden nu före, jag har int alls samma tid att pyssla och fixa nu andra gången.. :) Kram

    SvaraRadera