måndag 18 februari 2013

làngkok

har börjat med olika projekt. projekt som fàr tiden att gà lite snabbare samtidigt som de màste göras, nàngàng, och kanske jag inte orkar sen med en bebis under armen.
idag har jag sparkat igàng projektet" "städa alla garderober." och jag började med Js garderob och det var ett dagsprojekt!
inte nog med det, har startat projekt nummer 2: "bli förstaklassig làngkok-kokerska". idag blev det gulaschgryta, som har puttrat i flera timmar, och guuud vad gott det blev! bara J kommer hem med bröd nu sà vi fàr äta!! annars är jag sà dàlig pà att koka kött sà det ska jag bli bra pà.

helgen var underbar! vi har mysit och pysslat här hemma. vädret har varit jättefint, lite vàrväder, sà vi har passat pà att vara ute. igàr var vi till havet och promenerade, hamnade pà marknad där vi àt vàfflor. sen fick jag sammandragningar och gick som en krokig tant, sà dà àkte vi hem.

annars, känner lite att jag tappat stinget, nu igen, här pà bloggen. vad vill ni läsa om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar