torsdag 31 januari 2013

70kg kvinno och snart 28 bast.

 
den här bloggen har ju gàtt lite pà tomgàng pà sista tiden. eller, den har varit smàtt negativ och ja, tràkig helt enkelt. sà här bjuder jag pà en vaker bild av en 70kg tung gravid kvinno i marimekko jumpsuit (vecka 28 idag, 12 to go). hàll till godo! inte varje dag man bjuder pà en bild där man kanske inte ser till 100% ut till sin fördel... men jag har iallafall tvättat hàret. alltid nàgot!
 
snart är det helg igen och jag kan inte vääänta tills jag fàr vara lite mera med J igen, känns bara som att dagarna gàr àt att diska, städa, vänta, och handla mat. urk. och vet ni, att nästa helg fyller jag 28 bast. det ska firas sà lite som möjligt, har bestämt att det inte ska firas alls, faktiskt. och dà jag tänker tillbaka pà förra àret sà var vattenrören frusna och det var snö pà marken. och titta bara pà dagens bild, i kortärmat! hääärligt! 18+ grader, jajja! 

2 kommentarer:

  1. YBERGRANNAN KVINNO! Jestas i vääde va fin mage :D Hälsar Malena från ett isigt Laasmo

    SvaraRadera
  2. tack malena!! kanske inte taget fràn bästa vinkeln om man kollar in mina valrosslàr, men what the f*ck, det bjuder jag pà! ;)

    SvaraRadera