torsdag 3 januari 2013

likt en katt.

alltsà guuuud var jag sovit dàligt inatt. kotten har haft fotbollsmatch inne i magen hela natten. làg jag pà rygg övade hen att försöka sparka bollen över halva planen i màl, lààànga utstuderade sparkar och sen stretchade nog hen ochsà med lànga uttönjda rörelser. och làg jag pà sidan sprang hen snabbt pà stället, lite likt en katt som dà den biter dig i handen och hàller fast den med framtassarna, samtidigt dà den sparkar i rysligt snabb takt med baktassarna pà din arm. ungefär sà.

idag ska vi ju fà se vad det är för kön pà denna aktiva kotte, snippa eller snopp! vilket som är bra bara det är friskt. men det tror jag.

sen ska jag tvinga J att komma och shoppa lite med mej. känner att jag behöver strö nàga fattiga euron runt mig, som tröst för sömnlösa nätter.

här hade jag tänkt bjuda pà en bild men internet är ennu pà julledigt, jag har inte tid att vänta 3 timmar pà att det ska ladda upp en fjuttig bild. jag väntar pà bättre tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar