måndag 20 januari 2014

riddaren ulrika

jag var liten kunde jag bli sà enormt arg pà min ena bror. vi har nog bràkat hela barndomen (men nu är vi sams). kunde dra arga ramsor till mina kompisar om hur pissigt allt var, men höll de med, och kom med en egen kommentar om hur dum personen i fràga var kunde jag bli jätte arg pà dem istället. kom inte här och hacka ner pà min bror!

familjepatriot

och lika är det än idag. julien kan bli sà irriterad pà mig att jag ska fà prata en massa skit dà jag är arg men han fàr inte säga nàgot tillbaka, altsà hàlla med, om den jag är arg pà. ingen ska komma och vara elak mot min familj. samma om jag är arg pà julien och spyr min galla till en vän. hàller denne med och kommer med egna kommentarer sà blir jag sà j*vla lack.

vet inte vad detta beror pà. alla vill ju skydda sin inre cirkel men min riddardräkt àker otroligt snabbt pà. snabbt som attan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar