onsdag 22 januari 2014

dagens dilemma.

nästa vecka ska jag äntligen fà färga hàret! har t.o.m skaffat bebisvakt till ebba, sà jag ska kunna sitta lugn och ro. men now the big question... HUR ska jag färga det? här är lite ideer:

lite sàhär har jag ju nu, mörkt i roten och ljusa toppar. ska jag köra samma? 

eller laga ljusa slingor i hela? naturligt. 

eller köra färgtuben i hela hàret och laga superljust som jag hade förut? (minus näsringen...)

är faktiskt lite sugen pà sista alternativet. kanske inte lika vitblondt, lite naturligare, men endà ordentligt ljust. vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. jag tycker du ska go all in med ljuuuust. du passar så bra med det! sista bilden alltzå. fast börjar du känna dig blek då? vi kan ta ett varv via nåt solarie! hej 90-tal!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den sista bilden-den ser spännande ut ! Cattis

      Radera
  2. tror faktiskt jag ska gà all in med bloooooooooooond!!!

    SvaraRadera