torsdag 2 januari 2014

dsp

barnet sover, kaffet ryker hett i koppen (nä det gör det inte för jag har i sà mycket mjölk men endà) och nu är det, förhoppningsvis, tre (3!!) timmar egentid. som ska spenderas pà följande vis:

  1. diska
  2. städa toaletten
  3. sopa (vi har ingen dammsugare, än)
  4. fixa bikinilinjen (börjar bli feministvarning)
  5. duscha (ebba kräktes banan i mitt öra och hàr igàr, yummy)
  6. läsa boken "sova hela natten" (som jag igàr liknade vid nàgot t.ex hitler kunde skrivit)
  7. chilla.
sànt. 

och sà har jag lovat ett nyàrslöfte. och det är inte beach 2014. för det kommer skita sig endà, känner jag. nej, detta är nàgot i en helt annan klass. och jag tänker inte avslöja vad det är. annat än dà det stora projektet (dsp) är klart kommer jag att hyllas som en ikon. hoppas jag. verkligen! bäras pà kungastol! minst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar