söndag 25 mars 2012

white trash legs.

idag är varmt ute att jag gick in för att inte förvandlas till en svettig pöl, nu dà allt jag har pà mig just kommer fràn torklinan, sà ville jag ju inte svetta ner allt. inklusive alla runt mig (dvs 2 hundar 5 katter 1 man 1 skàl med pistagenötter bra frukost) .

hörni paus paus! just nu hörde jag ett mööiuuuuu och jag bara what the? och sà kollade jag ut och där satt glenn och ferguson och tuttututuuuu och visslade och sàg jätte oskyldiga ut, som om de försöker dölja nàt. jag vet att det har nàt fuffens för sig. tonàringar.

iallafall sà idag ska vi slänga cyklarna i bilen och àka till havet och cykla lite och doppa tàrna i havet och äta en glass som smälter innan man hunnit betala. jag ska lägga shorts pà mig sà se upp alla som möter mig, ha solglasögonen pà för annars blir ni bländade av mina vita legs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar