torsdag 22 mars 2012

veckan som var, del 1.

nu har veckan med minna varit och farit och jag har hunnit med nya jobbuppgifter vilket har varit orsaken till väldigt taskig uppdatering. att stiga upp innan solen är ingen höjdare vilket gör mig supertrött sà att jag har inte orkat borsta tänderna knappt innan läggdags. det känns iallafall som att jag gör bra ifràn mig pà mitt jobb och att de är nöjda med mig sà det gör att man orkar stiga upp.

 här var vi pà mitt favorithak. bokbutik med café. hur bra?!! minna ville inte gà därifràn men jag hade ju ett jobb att sköta pà eftermiddagen. annars skulle vi ha stannat hela dagen, och inte mig emot, egentligen. dricka te och läsa böcker, jaa!

sen var det ju hennes födelsedag sà jag passade pà att bjuda pà spa. vilket var underbart! hammam (turkisk bastu) , peeling för hela kroppen, savon noir, lermask... efteràt var vi ganska slitna dà vi satt i avslappningsrummet med te.

efter det var vi värda lunch pà bästa lunch haket. som inte är ett hak, direkt, men en plats att sitta länge pà och be om mera efterrätt.

 sen gjorde vi annat ochsà, och det fàr ni se sen. min dator laddar oförskämt làngsamt sà jag orkade bara vänta pà tre bilder! 
nàja. jag ska bli bättre pà att uppdatera nu. vem vill läsa en blogg som.. ja som inte nàgon skriver i?

veckans nya: jag ska prova spela squash!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar