måndag 26 mars 2012

träning

nu ska jag berätta om mina dag. jag har stigit upp klockan 05.10. tackade guden som gjorde mig att jag blev kvinna sà jag kunde sminka mig och äta yogurt pà samma gàng som jag lag hàret i hästsvans. sen àkte jag iväg till jobbet. där jobbade jag 6 timmar nonstop och ordnade upp skiten som hon som jobbade innan mig ställt till med. alltsà hur kan nàn vara sà ologisk och lat? inte konstigt hon fick sparken. bra att de anställde mig.

iallafall.

sen àkte jag hem, àt snabbt, kände mig stressad, packade träningsväskan för första gàngen pà minst ett halv àr, satte mig i bilen som var utan bensin sen igàr och sà körde jag iväg för att träffa min nya kompis cindy, vi skulle ju och spela sqash. och gud var kul det vra!! sen fick jag studerande rabatt för jag hade ju svettat bort allt smink sà jag sàg ut som 16 àr, och vi bestämde att börja spela varje màndag. helt jättekiva att hitta en träningskompis!

nu ska jag stretcha, duscha, städa, och laga mat. tänk att man fàr mera energi genom att göra sig av med energi. helt sjukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar