onsdag 21 mars 2012

nyaste nytt!

visste ni att jag har nytt jobb? eller nytt och nytt, det är inom samma företag men andra arbetsuppgifter. som innebär att jag börjar 6 pà màrgonen, inte helt okej tycker jag, men desto mera okej dà jag slutar 10 pà màrgonen 3 dagar av 5!

inte helt taskigt. som idag t.ex, sà slutade jag redan halv 10, och dà bestämde jag mig för att väcka min svägerska och bjuda in mig pà kaffe. resulterade inte bara i george clooney espresso, utan franska förmiddagssàpor pà tv och nytt rosa nagellack .
sen àkte jag hem och àt lunch och tog siesta och vips har klockan hunnit bli 14.00 och jag har inte hunnit med nàt av det jag skulle! jag hinner nog.

förutom det sà längtar jag till sommaren, dà jag ska bli brunast av alla jag känner och bli strandsmal och jätte social.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar