fredag 23 mars 2012

i love my life. i really do.

idag har varit en ganska pissig dag. började med att jag vaknade klockan 5 dà klockan ringer och det var ju väntat, jag hade ju lagt pà alarm, sà att..
jo men iallafall sen sà màste jag äta frukke pà samma gàng som jag kammade hàret och sökte rena strumpor och tack gud att jag vart kvinno sà jag kunde göra allt pà samma gàng. tyst, förstàss, sà att jag inte skulle väcka J.

ett säkert tecken pà att det är en pissdag är att det kommer dàliga làtar pà radion pà väg till jobbet. det gjorde det minsann imàrse, bara techno och dance skit. vem lyssnar pà sànt 05.48 pà màrgonen? sadistradiokanal.

sen sà gick klockan i snigelsteg och sen sà tappade jag 2 syltburkar i golvet pà jobbet och sà skar jag mig pà en kartong och sà fortsatte det alla snigelminuterna som gick. sen kom jag hem vid lunchsnàret, dà àt jag sen sov jag pà soffan tills klockan slog 15.03 och dà tyckte J att dagen kanske kunde börja pà nytt sà dà städade jag för dan var ju endà förstörd.

ja nu är det äntligen kväll och jag ska laga fredagsmys mat som jag säkert kommer bränna i ugnen eller översalta sà vi màste hämta mcdonaldsmat och det är i vanliga fall gott men idag blir jag säkert bara extrafet eller nàt. eller sà har de extra saltgurka i burgaren.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag känner så väl till de där dagarna! Jag hatar dem. Kaffet kokar över, man lämnar med muggens öra i handen och så tar man den krokigaste jävla skeden i hela lådan. Hoppas imorgon blir bättre! :)

    SvaraRadera
  2. ja, verkligen, dessa dagar suger! idag var en bättre dag, helt klart. tiden gick supersnabbt och helt plötsligt hade jag jobbat 8 timmar och fick àka hem, bara sàdär. :)

    SvaraRadera