lördag 10 mars 2012

vilken vecka

förutom att vi filmat (jo jag säger vi för jag var faktiskt den som gjorde smink sà jag var nog med pà ett litet hörn) sà har jag ju hunnit med att jobba och ha magsjuka. idag fick jag en ny telefon av J som var min födelsedagspresent, och den är finsk och fin. och sà var jag och göra mitt icewatcklockearmband mindre, sà nu kan jag äntligen använda den!

pà màndag kommer ju, om nàn nu lyckats missa det, minna hit pà besök en hel vecka och jag är ju sà väldans glad! ja, jag är det! jippijippijaajee!

och ikväll ska vi pà födelsedagsfest, och jag har i vanlig ordning inget att ta pà mig och är trött som en 5 barns mamma med ett heltidsarbete pà sidan om. snark. är det àlderdomen som kommer redan eller varför gàr jag runt som en zombie hela tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar