lördag 25 maj 2013

helena.

uuh vilken natt! det var det jag visste. hon sov bra hela dagen för att orka vara uppe hela natten och "underhàlla" oss. snark. nu vilar hon upp sig igen sà hon ska orka inatt igen. kul kul!

annars màste jag hitta en klänning till mig. eller festkläder. amningsvänliga. har ett bröllop i sommar samt kottens dop. allt pà samma helg sàklart. men var hittar man snygga kläder som är morsa-anpassade? fàr vel bli en maxiklänning (som döljer fläsket) med värsta djupa v-rigningen sà det bara är att dra till sidan dà matdags nalkas.

men dagens viktigaste fràga; varför är det varmare i finland än i frankrike? orättvist.

samt att vi har reserverat en tjejhund sà glenn inte ska behöva vara ensam. hon ska heta helena.
glenn hjärta helena.

3 kommentarer:

  1. Vi var ju på bröllop när Vilde bara var 3 veckor gammal, skitsvårt att hitta nåt att ha på sig! Det slutade med att jag drog fram en klänning jag hade hemma som var väldigt lös framtill (med topp under då förstås) så att jag enkelt kunde dra fram maten :)

    Men här hittade jag två tips på amningsvänlig klänning: http://www.lovelymama.se/sale/julia-feed-me-woven-dress-blue
    eller den här? : http://www.4mom.se/visa_produkt.asp?t=Maxikl%E4nning+Susie+inkblue+%2D+LoveMilk&id=1587&lang=sv

    Är Helena en liten valp som ni har reserverat?

    Pussa på Ebba från mig! :)

    SvaraRadera
  2. ja bàda de klänningarna var ju verkligen jättefina! fyller sitt syfte; dölja fläsket och vara matvänlig ;)
    och inte dyra heller.

    helena e en liten vovve som e blandat mellan shäfer och mabrador, en rÖdbrun sàn. supersöt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. mabrador? va e he? Labrador mena jag ju sàklart!

      Radera