onsdag 4 april 2012

otur otur otur.

ibland känns det ju verkligen som om allt skiter sig. liksom bara allt allt allt.
man försover sig. man klantar sig pà jobbet. man fàr problem med bilen just de dagar man behöver den som mest. man klipper en ful pannlugg. man blir förskyld. det börjar regna. tulpanerna dör.

detta är inte exempel pà vad som skulle kunna hända, utan saker som har hänt de senaste 4 dagarna, och inte bara en gàng, nej flera gànger. jag försover mig hela tiden! bilen hinner bara fixas för ett fel sà kommer ett annat fel. pannuggen hàlls nu pà plats med fula spännen jag ser ut som en 5-àring. tulpanerna dog iofs bara en gàng sà det är ju nàt iallafall.

jag tror jag ska dra nàt gammalt över mig och sitta i soffan tills denna otursperiod gàr över. för den har hàllit pà sà himla länge nu att jag inte blir förvànad över nàt längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar