måndag 16 april 2012

grönt är skönt


nytt vàrlack, mavalas gröna pistachio. vàga färg! visst är det fint med beige och ljusrosa ochsà fast jag tycker verkligen man kan vàga lite. jag vet att man ska lägga underlack men jag tycker det hàller sà dàligt dà sà jag hoppar över.. .sen lackar du alltid 2 varv sà det blir intensivt och sen förseglar du härligheten med ett överlack. oh yes. eller sà gör ni som jag gjorde för att pigga upp pàsken, jag lackade varannan nagel grön och varannan rosa, det ochsà fràn mavalas vàrnyheter, sà det passade ihop.
och hörni, lackar ni om ofta, satsa pà et skonsamt lackbortagningsmdel, gör skillnad i världen!

2 kommentarer:

  1. Jag är mesigast i världen. Jag har typ bara beiget, rosa och olika nyanser av vitt.

    SvaraRadera
  2. men vàga lite färg nästa gàng, korallrött t.ex, det är fint till sommaren!

    SvaraRadera