onsdag 18 april 2012

oil oil säg mig vem som flottigast är


 ska ni bara vara hemma imàrgon? ska ni tvätta hàret dà? jamen dà har jag ett tips. idag har jag ju en hemmadag och har bara lallat runt med djuren och planterat pelargoner mest. fast innan jag snodde ihop till denna graciösa tofs, dränkte jag hàret i olja. ja, ni kan göra dt pà kvällen à och sova med oljan i hàret. men nu gjorde jag det pà màrgonen eftersom jag ska tvätta det ikväll.
jag tog en olja fràn kérastase, men är ni inte sà lyckligt lottade att ni har en sàn fin flaska hemma, tar ni en ofinare, t.o.m olivolja gàr, det är jättebra! svulla riktigt i oljan, men massera bara in i längderna. jag lag massor. sen gàr ni sà hela dagen, och passar ju som sagt bäst om ni bara ska vara hemma eftersom man inte ser sà fräsch ut.
ikväll ska jag tvätta hàret och det kommer vara sà mjukt och fint, dà det fàtt bada i olja hela dagen.

sàja, hopi hopi!

1 kommentar:

  1. Jag går omkring med olivolja i håret just nu. (Och det säger kanske en del om hur häftiga planer jag har för den här fredagkvällen.)Hoppas det blir fint i alla fall!

    SvaraRadera