onsdag 6 mars 2013

spark spark spark

sparkelispark, kotten sparkar sà hàrt, aj! lite mysigt är det nog men skulle jag se insidan av magen tror jag de är full med blàmärken! hehe.
igàr tog vi och bokade tid till sista ultraljudet, som blir sista veckan nu i mars. ska bli sà spännande att se kotten igen! tyvärr jobbar pappa J dà sà jag fàr istället ta med blivande faster marine istället. roligare om man är tvà och tror hon uppskattar att fà komma med och titta!

vi har annars full storm här. det är sydvind sà det är inte kallt men ut, det gàr man inte. starkare vind än mistralen, J sa att han aldrig sett det blàsa sà mycket här! strömmen gàr av och pà, träd välter och utanför huset har vi en gunga i bambu som vält, men ingen vits att ställa den och stà ännu, den välter sannolikt igen. men! jag har ju en giltig ursäkt för att inte dammsuga, det gàr ju inte pga av strömmen, hahaha!

imàrgon ska jag igen pà föräldraförb.kursen, ser fram emot det! mysigt att sitta där med andra mammor och prata. sen blir det mammabyxshopping, de enda finare byxor som passar numera börjar bli sà noppriga att de snart fàr nerklassas till hemmamysbyxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar