fredag 22 mars 2013

en annan dag.

morgonstund har guld i mund! har jag visst skrivit förut. idag vaknade jag halv 7 och tyckte att J lika gärna kunde vakna en halv timme tidigare han med. visade sig att han ocksà redan var vaken. tänk att sen stiga upp klockan 7 och äta frukost tillsammans! bra start pà dagen.
bara ett minus med att äta sà tidigt... nu är jag ju hungrig igen! tror jag ska svänga ihop en smoothie pà bär, en halv banan, sojamjölk och lite havreflingor sà jag hàller mig till klockan lunch. dà man är gravid màste man äta. fast man ser ut som ett bowlingklot, inte bara runt magen utan även i ansiktet...

vad jag ska göra idag? jag ska städa klart uppe. tvätta kläder. ta en siesta. handla mat. planera för ensam hemmakväll dà J ska pà konsert.
usch vad trist det làter! hur kul skulle det inte vara om man istället skulle: àka pà lunch med tjejerna, shoppa, gà pà mainkyr och avsluta dagen med romantisk middag och bio.

en annan dag, kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar