lördag 16 mars 2013

pannludd

ja men ulrika vad bra idé att klippa pannlugg. visst, den blev inte sàdär jätteful, faktiskt. men pà màrgonen ser jag ut som ett troll. ett 5àrigt sàdant. och hur i hela friden har jag lyckats toffsa till den mitt pà, jag kan ju inte ens sova pà magen!

sen hoppas jag verkligen den här dagen blir roligare än den igàr. om det är gravidhormonerna som spökar eller om det är franska administrationen... jag vet inte. kände mig som en vàt gràtande pöl igàr. men, dagen började ju med pajalagröt och kaffe med varm mjölk i, sà jag har mina hopes up!

och, vinden har slutat vina för stunden sà jag ska gà ut och andas lite frisk luft. sen ska vi skruva ihop kottens nya säng! ska se hur mànga minuter det tar innan nàgon av oss slänger nàt i väggen (jag har mina hormoner att skylla humörsvägningar pà, J har sitt sydeuropeiska temperament). det är inte bara en pinne som ska fast i en spjälsäng... huga. àterkommer med resultatet, stay tuned!

2 kommentarer:

  1. Haha, så fin pannluggen e..! :)
    Kul att du bloggat lite mer nu! Jag saknade dina roliga inlägg här i förra veckan!
    Lycka till med spjälsängen! :)
    /Erica W

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, visst är den underbar! ;)
      ibland fàr man skov dà man bloggar massor en dag, sen inget pà en vecka... ska försöka hàlla jämn takt nu!

      Radera