onsdag 23 oktober 2013

regn och smàbröder.

"det har regnat hela natten" sa jag trött till julien imàrse. "regnat? det är ju 5 cm snö!" och han hade rätt. men dà jag och kotten steg upp sà hade faktiskt allt regnat bort. och nu skuttar jag vagnen här inne, hoppas hon sover gott endà! pappa sa det skulle bli bättre väder pà eftermiddagen, fàr ta eftermiddagsskuttet ute dà, hoppas hoppas!

innan jag fick barn sà var jag en riktig innesittare. regnar det? halleluja, dà behöver jag inte gà ut! nu är det riktigt tvärtom, för barn sover sà hiiimla mycket bättre ute i friska luften. sà det sà. nu ska jag faktiskt ta tag i min ut-à-skutt-grupp.

fick besök av jonna imàrse, lite bebisprat sàklart, hon väntar ju pà en liten bebis! jag gav mina bästa amningsràd och skänkte bort mina gravidkläder til làns. ja, bara till làns, kanske ebbs fàr en lillebror en dag. i said maby! inte nu.

häääj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar