måndag 14 oktober 2013

àterkomsten

nämen hej! det var länge sen. vad har jag hunnit med sen sist? lista!
  • flyttat till finland. va? om flygresan gick bra? NEJ!!! vi var bàda förskylda, ebba och jag. som tuuur var sà hade jag sätet för mig själv, sà jag kunde bre ut en filt pà de tvà lediga sätena och suga lite med snorsugen I kottens täppta näsa. hon gallskrek nästan I 3 timmar. förutom dà hon àt eller drog efter andan. för att kunna skrika lite högre. mannen I sätet pà andra sidan gàngen höll för öronen. pà riktigt.
  • haft màl- och tapetàngest. sààà kul att fà göra om I sitt bo men det finns ju sà mycket att välja pà! och vilken sofa ska man ha? och kökshandtag? (nej vi ska inte renovera köket men nog byta ut dörrhandtagen för att pigga upp).
  • varit ut à skuttat säkert hunfratals kilometrar. och ebba har sovit sig genom dem alla. lyckost. vad barn sover bra I kyla!
  • julien har börjat jobba, duktigt!
  • last nàgra tvinningarna böcker. fick flashbacks fràn làgstadiet.
idag ska vi pà 5mànaderskontroll.spännande! àterkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar