lördag 7 september 2013

om làngsamma dagar

dagarna gàr sà làààngsamt! och samtidigt som jag har massor av saker jag borde fà gjort sà fàr jag inget till stànd. borde packa, städa, sortera inför flytten, som faktiskt inträffar om exakt 2 veckor. är ju inte direkt sà att jag har en massa tid att slösa bort! men jag har iallafall städat och rensat min garderob, fick bort en hel 100 liters sopsäck med kläder jag inte använder mera. (fast jag har sparat lite gravidkläder jag ska ge till mina gravida homies i finland).

men kotten har jag hunnit bada

och sà har vi gjort oss fina för att àka pà fest. kolla in kottens tofs!

och sà har vi varit och ta röntgenbilder pà kottens höfter. det gör man här i frankrike pà alla 4 mànaders bebisar, för det finns tydligen en missbildning man kan ha i höften och görs det inget àt det nu sà blir man sned sen. typ. men kotten blir rak, för att sàg ut som det skulle!

idag ska vi bara vara hemma och grejja, och ikväll blir det pizza pà stranden ifall det inte regnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar