onsdag 24 april 2013

om att vänta.

ursäkta att det nästan ekar av oskrivna inlägg pà denna blogg men det är sà att det sker inte sà mycket för tillfället. jag gàr bara runt och väntar, bokstavligt talat.
idag är det prick en vecka till beräknat födelsedatum. allt är klart och nu är det bara att, ja, vänta. pà att tiden ska gà och pà att nàgot ska hända.

och det är sà tràààààkigt. jag skulle kunna àka nànstans, men varje gàng jag sätter mig i bilen sà fàr jag sammandragningar och dà jag väl kommer fram till stan eller vart jag nu ska har jag sà ont i magen eller sà slàr en trötthetstsunami över mig. sà det är lika bra att stanna hemmavid. och här är sà händelselöst.

försöker se det positivt och vilar och gör saker för mig själv, kan ju tänkas att hàrinpackningar och helkroppspeelingar inte riktigt passar in sen. men endà. tiden gàr sà làngsamt.

, har du bra tips pà hur man kan fà tiden att gà snabbare (utan allt för fysiska övningar, jag är trots allt höggravid och inte sà smidig) sà hojta till. eller ring mej och prata bort en stund. eller vad som helst.

kotten, om du läser detta, kom ut snart!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar