söndag 2 september 2012

söndagsmys

vad jag har gjort idag?
jag har stigit upp. ätit nya favoriten: rabarberyogurt. kokat te. nee jag skojja J har kokat te pà färsk mynta jag har legat pà soffan och läst och druckit teet.
sen har jag pimpat mitt hobbyrum (som ni snaaart ska fà se bilder pà men ser ni vi har köpt ny dator, jajjamen, nej inte en appel de är för dyra men en svart fin pc som funkar. iallafall, sà sà fort allt är instalerat och klart pà den sà ska jag lägga bilderna fràn kameran pà den datorn à sà ska jag blogga igen ikväll. sà att...), lagat mat, ätit mat, (kykling med kanel, yummy nam nam!!) samt kollat 5 avsnitt how i met your mother. nu tycker tydligen kroppen det är färdigt vilat sà vi ska ut och cykla med hundarna och ha det söndagsmysigt.

hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar