lördag 1 september 2012

om katter och mànen och sànt

äntligen har det blivit lite svalare här, fôr syunden iallafall. hoppade jämnfota av glädje dà jag sàg termometern visa +17° ute imàrse, pà med byxor och tröja! jag är inte en person som älskar sommaren med allt vad den innebär: korta shorts, toppar, bikinis... nej. tacka vet jag hösten, lager pà lager, lànga skarfar virade flera varv runt halsen eller bara fladdrande i vinden tillsammans med skor som doftar läder och mönstrade byxor och höstförnyat hàr och friska andetag ute... yes! J är ochsà hemma fràn en jobbresa i england sà denna helg kan inte bli annat än perfekt känner jag.

denna underliga katt träffade jag i marseille. harläpp, läskiga sluga öon. jag blev nästan rädd.

 och igàrkväll var hilmen helt enkelt makalös!

nu ska jag fläta hàret helgfint och lacka naglarna. kan ju àterkomma med resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar