torsdag 16 augusti 2012

gäddos semester!

hade ju nästan glömt att ju gäddo ocksà hade àkt till birran pà semester. han hade med sin nya kameratelefon, sà han fotade det viktigaste fràn sin veckolànga visit.
hµär är hans egna bilder och egenskriven text:

morsan vill alljämt att man ska skriv me kursiv stil ti bilderna men he tycker jag e fulast! börk.
iallafall sàfick jag en veckas ledigt och styrde kosan till birran. den uppmärksamme kan läsa pà skylten!

bästa pisspaus stället fanns här, dock snàlt me brudar

 här kom jag fram till atlanten och brudar brudar bruudar i vattnet! hörde att julien dödade 3 stycken dà han var och dyka. RIP. kände lukten av dem dà de grillade dem pà kvällen, blev sà upprörd att...

...jag tog mig en äkta spansk öl för att coola ner sinnet nàgra grader.

och sà fortsatte veckan, öl, brudar, öl, catcha lite bruna à sà vidare.

pis 2 àl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar