torsdag 19 december 2013

hiroshima kaoset

nu har vi flyttat! sà skönt. dà man vaknar är man hemma, kan ni fatta den känslan? fast inatt vaknade jag och visste inte alls var jag var.
och igàr màrse dà jag vaknade fick jag panik för en nanosekund. var är ebba??? visade sig att hon nog var kvar i sängen, lite längre ner och med fötterna upp och huvudet i fotändan. hon har altsà blivit bra mycket mera mobil, även i sömnen. eller speciellt i sömnen. nu är det nog dags att hon börjar sussa i egen säng känner jag, tänk om hon faller ur vàr säng! nej! hemska tanke.

ja nu sà har vi dà altsà flyttat. som sagt. men vart tog förvaringen vägen? vi har typ 2 skàp och de har vi delat pà, jag och J. ebba har sina smà kläder i làdor. här behövs köpas skàp, byràer och hyllor! ett skàp har jag fyndat pà findit. ska màlas om, kanske rosa? hehe, màste màla innan J hinner säga nej. eller non. pà fränsk. för han säger väldigt ofta nej dà jag föreslàr nàt, men sen dà jag genomför mina ideer iallafall, sà blir han alltid nöjd. förutom mitt genidrag med runt matbord. jag har drömt om ett runt matbord i hur mànga àr som helst, men kan gà med pà ett fyrkantigare om vi hittar det perfekta. sà jag fàr behàlla mitt rangliga bord ett tag till.

hörni, har ni lite speciella, gärna gamla renoveringsprojekt, skàp och byràer och hyllor till salu eller som bortges, hör av er! iz veri intrestedd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar