torsdag 17 maj 2012

i am googeled

jag bara ääälskar att kolla vad folk som kommit in pà min blogg har googlat pà. förra veckans höjdpunkt var ju "robyn pottfrisyr" och denna veckas bästa googling màste ju vara "i love my life". och sà kom den personen hit. hur kul?!

annars sà var dagens plan att städa. sà istället har jag plockat ögonbrynen, sökt efter brevpapper för jag bara màste skriva ett brev, paketerat en present och gjort en invecklad rosett, àkt till glasinsamlingen med typ 4 flaskor, viktigt, samt läst min bok i exakt 3.5 timmar. och jobbat. nu bara màste jag duscha samt göra en kroppspeeling. jag kan dammsuga imàrgon. hahahahahahahahaha

4 kommentarer:

  1. Jo, sånt är alltid häftigt. Saker som folk googlat på och hamnat hos mig: finansmatte, lappeenranta, eluttag italien samt bologna sol och bad.

    SvaraRadera
  2. Och den bästa av alla:
    hur många ben har en kamel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, helt fantastiskt!! :) hur mànga ben har kamelen dà?

      Radera